Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Alibaba valmistas pettumuse, aktsia kukub
Hiina e-kaubanduse ime Alibaba käive valmistas pettumuse, kuna ettevõtte asutaja Jack Ma kulutas liigselt raha mobiiliklientide meelitamisele.
Firma käive oli kolmandas kvartalis 26,2 miljardit jüaani võrreldes Bloombergi küsitletud analüütikute oodatud 27,6 miljardi jüaaniga. Puhaskasum kukkus aga 28% ning ulatus 5,98 miljardi jüaanini. Analüütikud ootasid kasuminumbriks 8,8 miljardit.
Ma investeerib hoolega kaubandusega seotud nutitelefonide rakendustesse ning erinevatesse Alibaba platvormidesse, et võita väljaspool Hiinat vähemalt 10 miljonit väikeettevõttest klienti. Pärast septembrikuist suurejoonelist IPOt seisab ettevõte nüüd silmitsi Hiina majanduse jahenemise ja valitsuse kriitikaga.
„Käibe kasv oli palju väiksem, kui inimesed ootasid,“ rääkis ICBC International Researchi analüütik You Na. „Kui aina enam kaupmehi hakkavad ennast firma nutirakendustes reklaamima, võib käibekasv aeglustuda, kuna mobiilis on reklaamitasu odavam kui arvutis,“ lisas ta.
Alibaba aktsia hind kukkus enne börsi avanemist New Yorgis 8%. Alates IPOst on aktsia hind tõusnud 40%.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.