• OMX Baltic0,39%261,65
  • OMX Riga−1,07%871,51
  • OMX Tallinn0,02%1 684,32
  • OMX Vilnius0,4%1 010,17
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,4%8 318,03
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,64
  • OMX Baltic0,39%261,65
  • OMX Riga−1,07%871,51
  • OMX Tallinn0,02%1 684,32
  • OMX Vilnius0,4%1 010,17
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,4%8 318,03
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,64
  • 29.01.15, 15:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alibaba valmistas pettumuse, aktsia kukub

Hiina e-kaubanduse ime Alibaba käive valmistas pettumuse, kuna ettevõtte asutaja Jack Ma kulutas liigselt raha mobiiliklientide meelitamisele.
Alibaba peakontor Hiinas.
  • Alibaba peakontor Hiinas. Foto: epa
Firma käive oli kolmandas kvartalis 26,2 miljardit jüaani võrreldes Bloombergi küsitletud analüütikute oodatud 27,6 miljardi jüaaniga. Puhaskasum kukkus aga 28% ning ulatus 5,98 miljardi jüaanini. Analüütikud ootasid kasuminumbriks 8,8 miljardit.
Ma investeerib hoolega kaubandusega seotud nutitelefonide rakendustesse ning erinevatesse Alibaba platvormidesse, et võita väljaspool Hiinat vähemalt 10 miljonit väikeettevõttest klienti. Pärast septembrikuist suurejoonelist IPOt seisab ettevõte nüüd silmitsi Hiina majanduse jahenemise ja valitsuse kriitikaga.
„Käibe kasv oli palju väiksem, kui inimesed ootasid,“ rääkis ICBC International Researchi analüütik You Na. „Kui aina enam kaupmehi hakkavad ennast firma nutirakendustes reklaamima, võib käibekasv aeglustuda, kuna mobiilis on reklaamitasu odavam kui arvutis,“ lisas ta.
Alibaba aktsia hind kukkus enne börsi avanemist New Yorgis 8%. Alates IPOst on aktsia hind tõusnud 40%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele